Translate

subota, 17. studenoga 2012.

Ćakula na ćakulu




Nova torba - 300 kn, nove cipele - 500 kn, kolač i kava  - 35 kn, vrijeme provedeno u klafranju s prijateljicom - neprocjenjivo! Za sve ostalo tu je Mastercard! :)
Jedva sam dočekala priliku da ponovim ovu ilustraciju "Coffee Break" LOTV. Već sam jednom davno izrađivala kartolinu za prijateljicu sa ovim djevojkama, ali tada nisam imala pola sadašnjeg znanja, umijeća niti materijala kao sad. Iako sam onda mislila kako sam napravila dobar posao, tek sad vidim kako je tek blijeda sjena današnjem radu (fotografija je niže).





S obzirom na to da još uvijek nisam skupila novaca za Sizzix Big Shot, trudila sam se izvesti najbolje ono što sam htjela koristeći se trikovima i bušilicama Woodware i Fiskars. Ali jednog dana...
Posebno mi je lijepo sjela ova bubamara sa Edison Priminog papira i čini mi se da baš odašilje onu neku čudnu vibru, koju tako volim: toliko ne pripadam tu da pripadam skroz! :)
- papir je Bo Bunny Temptations, Scoops i Sweettooth, Prima Almanac - Edison,
- cvijeće - WOC
- bušilice: Woodware, Fiskars
- satenska tirkizna traka je iz dućana The Ribbon girl

Natpis "Sretan rođendan" za naslovnicu i sentiment karticu u unutrašnjem džepiću dizajnirala sam sama u Corelu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić