Translate

nedjelja, 4. studenoga 2012.

Anđeliću moj, stražaniću moj...




Otkrila sam nove ilustracije - A Day for Daisies, među kojima je bio i ovaj dragulj. Ilustracija se zove Angels watching i činila mi se baš prigodnom za kartolinu namjenjenu krštenju malog Juraja.
Za svaku Kartolinu izgubim oko tri sata, a od svega mi najviše vremena ode na smišljanje naziva za svaku! :) Ipak, kod ove mi nije trebalo dugo. Sjetila sam se starinske molitvice koju me naučila moja mamica (baka), te sam odlučila njenim početkom ukrasiti ovu čestitku.

 




Anđeliću moj, stražaniću moj, ki me čuvaš dan i noć,
da mi telo počine, a dušica ne zgine:
Ako se ja, Bože, živ stanen, Bogu hvalu dajen.
Ako, Bože, mrt ostanen, Bogu dušu dajen, 
a telo zemjici,
Po sve vijeke vjekova, amen.







- papir je Melissa Frances 5th avenue, journalling kartica iz kolekcije Jack & Jill i Almanac - Edison Prima Marketinga
- cvijeće standard WOC, kao i kristalna grančica
- za embossing koristila sam zlatni prah, a za "izgoreni izgled" jastučiće TH - Tea Dye i Tumbled Glass, te crnu pigment tintu

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić