Translate

nedjelja, 25. studenoga 2012.

Party za ekipu





Stvarno ne znam čije su ove mace, niti gdje sam ih našla surfajući, ali bile su mi tako fora i tako prave za rođendan nekog dečka! Kod bojanja sam imala malo problema s nosevima - ostala sam bez nježne roze, pa sam prtljala s narančastom i nekom ciklamom... Bože me sačuvaj! No dobro, nije ispala katastrofa.
Najzabavnije mi je bilo obrubiti ilustraciju grunge pečatima Stempelglede. Zašto se toga inače ne sjetim?
Ponosna sam na natpise koje sama radim, pa tako i na ovaj - htjela sam da izgleda veselo, da odgovara osobnosti ove mačje družbe. Iako osobno mislim da je rukom pisani sentiment bolji od onog ispisanog kompjuterski, unutrašnjost je ispala fora. Pogotovo uzmemo li u obzir da sam kod prvog printanja zaboravila ispisati redni broj 1, pa naštimavala i molila u sebi da mi printer ne pojede posljednji komad ovog papira, jer drugi odgovarajući nisam imala!
Kada radimo party za ekipu... :) :)



Papir - Steampunk Debutante collection iz Graphic 45, Bo Bunny Scoops i Sweettooth, My minds Eye Lost & Found 2 - Blush - Sweet - Eiffel, slova: October Afternoon - Meeting Minutes
Traka - The Ribbon girl
Metalurgija - game spinner je Tim Holtz, a gumb... ispao s nekog traper odjevnog predmeta tko zna kad i strpljivo čučao u mojoj kutiji s blagom, čekao svojih 5 minuta! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić