Translate

srijeda, 2. siječnja 2013.

Mojoj majci


Eto nas u novoj 2013. godini, koja kod mene počinje nizom rođendana! :) Za početak jedna mini kreacija (promjer 7,5 cm) posvećena je mojoj majci za rođendan. Okrugla Kartolina za okrugli 70.! :)
U godini iza nas bila mi je toliko puta velika pomoć i htjela sam napraviti savršenu čestitku uz savršeni poklon koji sam izabrala ove godine.
Podlogu sam izbušila Woodware bušilicom i bilo je bloody hard, jer je karton čvrst. Odlučila sam napraviti još jednu samostojeću Kartolinu i iskoristiti cameo koji već neko vrijeme čeka svoju priliku u kutiji.
Činio mi se savršen za ovu priliku i lijepo je sjeo na boje koje sam odlučila koristiti pri izradi.


Korišteno je:
- papir je 5th avenue Melisse Frances - Jewell, ostaci
- čipka iz zalihe
- ruža je iz WOC-a
- bušilice: Woodware Lever Punch - Super Duper - Scalloped Circle 3", EK Success SNOW FLURRIES 2 in 1 Punch Edger (iskorištene pahuljice koje su ostale nakon bušenja ruba za Hallu), MS Frond Medium Craft Punch, Kars Easy Punch Keyholes - 65mm

Sudjeluje na izazovima:

1 komentar:

  1. Thank-you for sharing your fabulous creation with us at Crafts 4 Eternity! hugs x

    OdgovoriIzbriši

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić