Translate

srijeda, 20. veljače 2013.

Ti si posebna

Ne sjećam se kada mi je zadnji put bilo tako teško rastati se od neke Kartoline. :) Stvarno.
Kako se u posljednje vrijeme dosta krećem po tim challenge blogovima, nailazim na prekrasne radove i inspiracije. Većinu ilustracija već prepoznajem, otkrivam neke nove, a neke ponekad ignoriram. ... Dok me ne počnu proganjati. :) Tako je bilo i sa Dilly Beans ilustracijama. Za mene su fantastične i vraćaju me mojim mračnim korijenima, koje sam nekako zapustila posljednjih godina. Svijet želi samo slatke, dopadljive ilustracije. (Barem od mene! :)) A nije loše, ponekad se prepustiti i osjetiti i "ono drugo".

Pregledajte malo njene radove - nadam se ću uskoro dobiti koju narudžbu za Kartolinu s njenim likovima!
Ovo je skull bow girl framed i namijenila sam je prijateljici za rođendan. Kao inspiracija i dodatni poticaj poslužila mi je i nova majica koju sam kupila svojoj djevojčici pred nekoliko dana, na kojoj stoji natpis: I'm not strange - I'm special (emo tip ilustracije na prednjici). A kada sam stigla kući s posla i pronašla paket pred vratima s novim Dylusions Ink Spray bočicama - pala sam u ekstazu!
Art journal mi se sve više sviđa i dođe mi ponekad kao pravo osvježenje, otpuštanje ventila... A jarke boje bude sve u meni u ovo, još uvijek zimsko i uspavano doba.
Da ne budem sama sebi dosadna, isprobavam i drugačije načine preklapanja čestitki, pa se, tako, ova otvara kao škure (genijalna riječ uz ovaj tip ilustracije :)) tj. grilje. A da pogled kroz "prozor" ne bude bezveze - poigrala sam se pečatima, izrekama i još jednom ilustracijom! Ova sovica dolazi iz The Octopode Factory! Predugo sam čekala da ju upotrijebim.

Enough talk, let's list!:
 - papir - kućna izrada art journal tehnikom
- papir Lost & Found: Sunshine - Two of Us (Damask) 
- čipka - Western Romance - Western Eyelet Trim
Ivory Mulberry Paper Sweetheart Blossom Flowers
- Floral Foundations Yellow Tone Mulberry Paper Cherry Blossom Flower  
- dekorativni filigranski okviri 
- bušilica: MS Frond Medium Craft Punch 
- K&Company Blossom Alphabet ChipBox 
- Dylusions Ink Sprays: POSTBOX RED, SQUEEZED ORANGE, BUBBLEGUM PINK 
- Tattered Angels Glimmer Mist - GRAPHITE
- Dylusions maska Chequered Dots
- Distress Ink Pad: WALNUT STAIN
- bijela Colorbox Cat's Eye Chalk 
- bijela akrilna boja
- TH pečati Artsy Wings, Limited Edition
- pečat džepnog sata je iz seta Tic Toc clock faces


Izazovi na koje se prijavljujem:


Broj komentara: 5:

  1. fab card, love your coloring
    thanks for playing with us at BTC&G
    hugs
    céline

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous card, the colouring and details are brilliant and I just adore the sentiments!

    Thanks for joining us at Card Crafter's Circle this week, to paint the town red!

    Kerry Louise
    x

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing! I love the Dilly Beans stamps, and you've created something really beautiful here! Thanks for joining us at Card Crafter's Circle this week!

    OdgovoriIzbriši
  4. Great Card!! thanks for joining us at Dilly Beans this week.

    OdgovoriIzbriši
  5. Absolutely gorgeous, thanks so much for joining us at Dilly Beans. :)

    OdgovoriIzbriši

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić