Translate

četvrtak, 16. kolovoza 2012.

Za Nikolu





Još jedan bonbon iz LOTV - Baby with Bunny za još jednu dječju kartolinu! Ova je namijenjena malom Nikoli, koji je tek pred nekoliko dana ugledao svijetlo dana... Plava i smeđa boja kao temelj, slova poput onih sa starih pisaćih mašina i klizna kartica za sentimet u unutrašnjosti (moja druga u životu) za posebnog dječaka!
Ni ovog puta nisam imala muke s kombiniranjem elemenata čestitke, jer sve je sjedalo na mjesto samo od sebe. Doduše, namučila sam se s kliznom karticom, jer ovo mi je tek druga u životu, a i htjela sam da radi savršeno. Nije išlo baš glatko, iako sam radila (bar mi se čini) sve kako treba. Hm...


Ilustracija je obojana drvenim bojama na akvarel papiru, a pomogla sam se uobičajenim Tim Holtz jastučićima.
Papir - Melissa Frances 5th avenue, Bo Bunny Home decor, die cut Graphic 45, journalling kartica Jack & Jill iz Prima Marketinga, Tim Holtz sentiment kartica (giggle), koja se može vaditi
Trake - satenska tanka traka u krem i svijetlo smeđoj boji (A Trip Down Memory Lane)
Cvijeće i filigranski okvir za forografije - Wild Orchid Crafts
Posebna nota bio je novi Bo Bunny pečat iz Bo Bunny ET CETERA Clear Stamps!

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić