Translate

srijeda, 17. listopada 2012.

Fairy Mila



Ne znam što je, ali ja oči ne mogu odvojiti s ove ilustracije. Njeno pravo ime je Silver Fairy i dizajnirala ju je Sylvia Zet za Wee Stamps - Whimsy Stamps. Veselila sam se danu kada će je netko poželjeti na kartolini i eto - dočekala sam ga! Iako je ona zamišljena kao zimska vila, jednostavno sam ju poželjela obući u boje jeseni, tim više što je osoba za čiji je rođendan naručena rođena u ovom mjesecu.
Crveni i smeđi tonovi javljaju se na gotovo svakom detalju, a u soft steampunk okoliš uklopila se savršeno.







Dodatak crne boje pojačava kontrast i daje onu notu snage, iako sama vila djeluje jako nježno sa svojim prozirnim ružičastim krilima, posutima vilinskim prahom. Žuti trešnjini cvjetovi iz WOC nadovezuju se na bež i smeđe tonove savršeno. Ružice sam ponovno sprejala crnim Glimmer Mistom, kao i kod Brigitte i to mi je tako cool detalj!


Kristalni privjesak (Prima Marketing) imala sam na umu još dok sam u glavi kombinirala detalje, a pridodani privjesak ćuka (The Ribbon Girl) daje mi neku notu izgubljenog magičnog svijeta.
Papir koji je korišten je Graphic 45 - Olde Curiosity Shoppe, a iz iste je kolekcije i oznaka sa slikom leptira. Okrugli sentiment "Make a Wish" je iz The Craft Barn-a.
Trakice su nabavljene u A Trip Down Memory Lane i Bluemoon Scrapbooking-u.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić