Translate

subota, 3. studenoga 2012.

Grunge srce VIII





Ponovno u Stempelglede svijetu: Grunge heart vs. Steampunk vs. Victorian. Zašto, o zašto nisam nabavila više Almanac Collection Edison papira? Detalji s tog papira preuzeli su me ovih kišnih dana. Vrijeme je jednostavno savršeno za kreiranje u toplom i suhom domu. ... Osim ako vas ne zeza Corel pri sastavljanju poruke za kartolinu. Mora postojati neki bolji program za izradu poruka, jer u protivnome odustajem od novopronašlog veselja. Poprilično sam se namučila kombinirajući fontove i položaj riječi i pred kraj čitav se program zablesirao, a jedan od fontova odbijao je suradnju. ... Morala sam cijelu priču ponoviti ispočetka, ali nadam se da je vrijedilo! :)
Po prvi put sam kod embossinga isprobala kombinirati dva praha - smeđi i zlatni: ugodno sam se iznenadila rezultatom! Na slijedećoj fotografiji s detaljem, bolje se vidi kako su se sljubili i stvorili 3D efekt sa sjajem. Ja sam oduševljena - definitivno nešto što ću ponoviti!



- papir: My Mind's Eye - Market Street 'Lovely' French Stripe Glittered Paper, Prima - Almanac - Edison
- cvijeće - WOC
- krem uska čipka - RG
- zupčanici su Tim Holtz, a lanac iz zalihe...

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić