Translate

utorak, 4. prosinca 2012.

Dickensov Božić



U redu, očito sam zapela u vremenu. Moram priznati da mi je tu lijepo. :)
Još jedna od divnih fotografija iz Marianne Design - Vintage Christmas photos kolekcije. Vani je vrijeme koma: puše, kiša pada, poodne u mraku. Baš i nisam imala nekog važnijeg posla dok su djeca spavala i smišljala što će tražiti od Sv. Nikole - stvarno začas nastala je nova Kartolina u vintage stilu.
Sviđa mi se boja njenog kaputića i ona je bila inspiracija za odabir ledenih bobica, koje mi u kutiji leže već godinama. Kako je podloga papir ispunjen božićnim parolama, dodatak starinskog oglasa i Tim Holtz Idea-ology ADAGE TICKETA, činio mi se ispravnim. Karta je stavljena u pozadinu kako bi zajedno s riječi ispod nje tvorila zgodnu parolu: WISH (for) TOYS! Lukavo, ha? :)


Korišteno je:
papir - Christmas Emporium Happy Holidays Paper (Graphic 45), Journaling karta - Nature Garden (Prima Marketing), Lost & Found Christmas - Holly Glittered (My Mind's Eye), Prima Almanac - Edison
bušilica - Martha Stewart - Holly
metalni okviri i cvijeće - WOC
čipka i smrznute bobice - iz zalihe
embossing i distressing -TH Distress Ink Pad TEA DYE, crna pigment tinta


Dickensov Božić sudjeluje na izazovu:

1 komentar:

  1. wow your card is a dream !!! I love it !!
    thanks for the lovely komentar of my blog.
    big hugs
    Tina46

    OdgovoriIzbriši

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić