Translate

subota, 6. listopada 2012.

Jer je ljubav najveća (tribute to Neno Belan)


Danas sam se igrala ukrasnim drvenim okvirom i natpisom o ljubavi. Htjela sam iskušati nešto jednostavniji izgled, a opet u mojem stilu. Nije mi baš išlo. Nikako da ju pogodim, da se iz aviona vidi da je moja. :) Onda je odjednom stiglo prosvjetljenje - dodala sam fotografiju koje se uklapala tako dobro, da mi nije bilo jasno - što mi je tako dugo trebalo!
Okvir je embossiran crnim embossing prahom, kao i srce na džepiću u unutrašnjosti, a papir šprican Glimmer Mistom Tattered Angelsa! Nadodana je i deklaracija s nove kožne jakne, radi dodatka nekog urbanog osjećaja. Djeluje mi kao da je ispala iz nekog scrapbook albuma i moje srce je konačno na mjestu...
Upotrijebljeni materijal:
Papir  - Fancy Pants Design i okvir - Blue Moon Scrapbooking
Plava satenska traka - A Trip Down Memory Lane

Privjesak srce, gumbi i viti - Ribbon Girl
Cvijeće -  Wild Orchid Crafts
Ostalo iz vlastite zalihe.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić