Translate

subota, 6. listopada 2012.

Steampunk darlings


Eto me opet u soft steampunku! S obzirom na to da se radi o kartolini za vjenčanje, baš i nisam mogla previše pretjerivati elementima, ali meni je i ovo sasvim dosta za stvaranje jedne sasvim nove ideje u ovom području.
Po meni se ovaj par (Wedding couple) genijalno uklopio u priču, iako sam imala jedan savim novi u vidu na početku. Čak sam konačno imala mogućnost iskoristiti neke elemente koji su dugo čekali u škrinjici, ali i iskoristila priliku ubaciti skroz nove, pristigle pred nekoliko dan.
Ovo je tek početak!

Korišteno je:
7gypsies - Collection from the journey papir (Blue Moon Scrapbooking)
Tim Holtz proizvodi: sentiment kartica, zupčanici (veliki i novi mali!)
Cvijeće (velika i mini ružice - novo!) je iz Wild Orchid Crafts, a predivna vintage traka je iz The Ribbon Girl-a!

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić