Translate

subota, 10. studenoga 2012.

Anđele čuvaru mili...



Eto nove ilustracije iz A Day for Daisies-a - Angels resting. Iskoristila sam ju za novu Kartolinu povodom krštenja. Ova je za djevojčicu Klaru. :)
Iskombinirala sam razne elemente na njoj, a najviše mi se sviđa kako je embossirani pečat sjeo u pozadinu ilustracije! Sentiment kartica "Vini se" može se vaditi. Fleur de lis su se lijepo nadopunili uz damask pozadinu na dnu čestitke. Sviđa mi se što nije ispala bljedunjavo roza, već je življih boja, a opet nekako nježna.
Nadam se da će uskoro još netko poželjeti Kartolinu s nekom novom ilustracijom A Day for Daisies-a, jer sam trenutno baš oduševljena njima!
 

- papir: My Mind's Eye - Market Street 'Lovely' French Stripe Glittered Paper, Prima - Almanac - Edison (već isprobana kombinacija)
- cvijeće + kristalna grančica iz WOC-a
traka, čipka i viti - Ribbon Girl
- pečati: Tattered Angels i Prima Marketing
- za embossing koristila sam smeđi prah, a za distress jastučiće TH - Tea Dye i Tumbled Glass, te crnu pigment tintu

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for taking the time to scribble a little love... :)
Sanja Grdinić